(+32) 0477 74 21 58 rony.vanherf@adremconsulting.be

Wat te doen bij schade?

Hieronder vindt u in een oogopslag enkele nuttige tips over wat te doen bij schade. Heeft u nog verdere vragen? Blijf hier dan zeker niet meer rondlopen! Contacteer ons gerust.

Bent u betrokken bij een schadegeval?

U bent betrokken bij een schadegeval, en nu? Het is belangrijk dat u uw verzekeringsmakelaar hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengt. Lees hieronder alvast een snel en gemakkelijk stappenplan om ervoor te zorgen dat u niks over het hoofd ziet wanneer u dit doet. Indien u bijkomende vragen hebt over het correct afhandelen van schadegevallen, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!

Stap 1: Zorg ervoor dat uw verzekeringsmakelaar zo snel mogelijk op de hoogte is.

Wanneer u betrokken bent in een ongeval of schadegeval, zorg er dan voor dat u zo snel mogelijk uw verzekeringsmakelaar op de hoogte brengt. Dit kan via de link  rony.vanherf@adremconsulting.be. Op die manier kunnen wij meteen aan de slag gaan om ervoor te zorgen dat de nodige stappen genomen worden in uw dossier.

Stap 2: Zorg ervoor dat uw gegevens zo volledig mogelijk zijn.

Het is belangrijk dat u UW gegevens zo volledig mogelijk doorgeeft. Op die manier kunnen wij snel en gemakkelijk toegang krijgen tot uw dossier. De belangrijkste gegevens die u moet bezorgen zijn:

  • Naam van de Verzekeringsnemer: op wiens naam staat de/uw polis?
  • Naam van de bestuurder, betrokkene of slachtoffer
  • Volledig adres (straat, huisnummer, postcode, gemeente)
  • Telnr.
  • Email adres
  • Polisnummer

Stap 3: Is er een tegenpartij? Zorg er dan voor dat de gegevens van de tegenpartij zo volledig mogelijk zijn.

Niet alleen uw eigen gegevens, ook die van de andere betrokken partij(en) is (zijn) belangrijk. Zorg er daarom voor dat u ook die gegevens correct kan doorgeven aan uw verzekeringsmakelaar. Probeer zeker deze gegevens door te sturen van de tegenpartij”

  • Naam van de Verzekeringsnemer: op wiens naam staat de polis?
  • Naam + Voornaam van de betrokken persoon
  • Volledig adres (straat, huisnummer, postcode, gemeente)
  • Telnr.
  • Email adres
  • Naam van de verzekeringsmaatschappij
  • Polisnummer

Stap 4: Zorg ervoor dat het schadegeval zo goed mogelijk omschreven is.

Tot slot is het ook belangrijk dat het schadegeval zo nauwkeurig mogelijk omschreven wordt, liefst ondersteund met foto’s. Zorg er dus zeker ook voor dat in de mail die u ons stuurt de datum van het schadegeval alsook de precieze omstandigheden nauwkeurig omschreven worden. Omdat een beeld vaak meer zegt dan 1000 woorden kan u ook best altijd een paar foto’s of andere zinvolle bestanden meesturen in bijlage van de mail.

 

Contacteer ons nu vrijblijvend

Heeft u vragen of wilt u algemene info verwerven? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

11 + 3 =